تا 11 فروردین فرصت داری که با قطعی کردن ثبت نام ، بتونی با شهریه سال 1402 در کلاسهای سال 1403 شرکت کنی .

آموزش طراحی برد الکترونیکی

آموزش طراحی برد الکترونیکی

دوره آموزش طراحی برد الکترونیکی

طراحی و ساخت بردهای الکترونیکی یکی از رشته های جذاب در حیطه الکترونیک می باشد که درآمد بالایی دارد. در دوره آموزش طراحی برد الکترونیکی نحوه طراحی و ساخت برد های الکترونیکی آموزش داده خواهد شد.

تمام کارآموزان پس از گذراندن دوره آموزش طراحی برد الکترونیکی علاوه بر طراحی و ساخت PCB و برد چاپی و نحوه مونتاژ قطعات بر روی برد نرم افزارهای مربوط به طراحی را نیز فرا می گیرند.

لذا از این رو آموزشگاه برق و الکترونیک با استفاده از اساتید توانمند در این حوزه و با استفاده از دانش و تجهیزات بروز زمینه را برای علاقه مندان این دوره فراهم ساخته تا کارآموزان با دانش بالا دوره آموزش طراحی برد الکترونیکی را به پایان برسانند.

تمامی علاقه مندان به حوزه طراحی برد می توانند در همین صفحه با رجوع به سرفصل های دوره آموزش طراحی برد الکترونیکی و کسب اطلاعات مربوط به آن اقدام به ثبت نام نمایند.

آموزشگاه برق الکترونیک تمام تلاش خود را بر این اصل نهاده که دوره آموزش طراحی برد الکترونیکی به صورت کامل و بدون نقص برگزار گردد تا کارآموزان با اعتماد به نفس بالا وارد بازار کار گردند.

سرفصل های دوره آموزش طراحی برد الکترونیکی

ویژگی‌های دوره آموزش طراحی برد الکترونیکی

استفاده از اساتید متخصص برای آموزش دوره ها
استفاده از اساتید متخصص
تضمین یادگیری کامل دوره آموزشی
تضمین یادگیری شما
پشتیبانی مادام العمر تمام دوره های آموزشی
پشتیبانی مادام العمر دوره‌
زمان بندی متنوع تمام دوره های آموزشی
زمان‌بندی متنوع
دسترسی آسان به آموزشگاه
دسترسی آسان به آموزشگاه
صدور مدرک معتبر برای تمام دوره های آموزشی
صدور مدرک معتبر برای دوره

برای مشاوره آموزشی رایگان از شماره های زیر استفاده کنید.

هزینه دوره آموزش طراحی برد الکترونیکی

شهریه دوره آموزش طراحی برد الکترونیکی

شهریه دوره عمومی با 30% تخفیف:                       2,500,000 تومان

………………………………………………………………………

شهریه دوره خصوصی:                                         4,000,000 تومان

جهت ثبت نام در دوره با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس آموزشگاه برق الکترونیک

دوره‌های آموزشی مرتبط

سوالات متداول کارآموزان دوره آموزش طراحی برد الکترونیکی

از آنجایی که آموزشگاه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای فعالیت میکند، بعد از پایان دوره به کارآموزان مدرک معتبر ارائه میشود تا بتوانند با آن جواز کسب دریافت کنند.

بله . تمامی کارآموزان که از راه دور آمده و در کلاس ها شرکت می کنند به خوابگاه‌های ارزان قیمت معرفی می شوند تا با خیال راحت دوره آموزشی را پشت سر بگذارند.

در آموزشگاه برق الکترونیک دوره‌ها بصورت همه روزه برگزار میشود. تنوع ساعت و روز دوره‌ها بگونه ای است که تمام کارآموزان به راحتی میتوانند در دوره ها شرکت کنند.

 

آموزش طراحی بردهای الکترونیکی

آموزش طراحی بردهای الکترونیکی از آن دسته آموزش هایی است که کار عملی حرف اول را می زند بعبارت دیگر چنانچه در این دوره آموزشی فرد شرکت کننده در کلاس به هر دلیل نتواند بصورت عملی و کاربردی مطالب تئوری را با دست خودش انجام دهد تا کامل سوار بر کار شود بدون تعارف بعد از پایان دوره نمیتواند روش حساب باز کرد.

شاید شنیده اید که فلانی گفته در دوره آموزش … شرکت کرده و شهریه … هم پرداخت کرده ولی چیزی یاد نگرفته است. اگر به روند و چگونگی برگزاری کلاس مذکور توجه و بررسی شود تایید خواهید کرد که یا کلاسها بطور کامل تجهیز نبوده و امکانات ناقص برای یادگیری وجود داشته یا استاد کلاس در انتقال مفاهیم و تجربیات موفق نبوده و یا زمان دوره کم بوده و موارد اینچنینی. تمامی این موارد و سایر مسائل مشابه که می تواند در یادگیری تئوری و عملی کارآموزان موثر باشند بصورت جامع ، دقیق و کارشناسی شده در دوره هایی که در آموزشگاه برق و الکترونیک برگزار میگردد پیش بینی و فراهم شده است.

برای اینکه اطلاعات بیشتری در خصوص شرایط دوره آموزش طراحی بردهای الکترونیکی دریافت نمایید خواهشمند است با دفتر آموزشگاه تماس بگیرید.( 66426156-021)

آموزش طراحی مدارهای الکترونیکی از پایه تا پیشرفته

جدیدترین مقالات آموزش طراحی برد الکترونیکی

داغ کردن پکیج

علت داغ شدن پکیج

علت داغ شدن پکیج چه می تواند باشد ؟ پکیج‌ها به عنوان تأمین‌کننده گرمایش مرکزی و آب گرم خانگی جایگاه ویژه‌ای در سیستم‌های گرمایشی دارند.

مطالعه مقاله »