با شماره  09053854159 می توانید در واتساپ، تلگرام ، روبیکا و ایتا با ما در ارتباط باشید.

آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی

ویدئو معرفی دوره آموزش نصب و تعمیرات کولرگازی

هزینه دوره آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی

شهریه آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی ـ [ مکانیکی ]

شهریه دوره عمومی با 30% تخفیف:  6,500,000 تومان

………………………………………………..

شهریه دوره خصوصی:              10,000,000 تومان

شهریه آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی ـ [ برد ]

شهریه دوره عمومی با 30% تخفیف: 4,000,000 تومان

……………………………………………..

شهریه دوره خصوصی:              7,000,000 تومان

جهت ثبت نام فرم زیر را تکمیل کنید، یا با ما تماس بگیرید.

    جواب را با کیبورد انگلیسی وارد کنید

    اطلاعات تماس آموزشگاه برق الکترونیک

    دوره‌های آموزشی مرتبط

    ویژگی‌های دوره آموزش کولر گازی

    استفاده از اساتید متخصص برای آموزش دوره ها
    استفاده از اساتید متخصص
    تضمین یادگیری کامل دوره آموزشی
    تضمین یادگیری شما
    پشتیبانی مادام العمر تمام دوره های آموزشی
    پشتیبانی مادام العمر دوره‌
    زمان بندی متنوع تمام دوره های آموزشی
    زمان‌بندی متنوع
    دسترسی آسان به آموزشگاه
    دسترسی آسان به آموزشگاه
    صدور مدرک معتبر برای تمام دوره های آموزشی
    صدور مدرک معتبر برای دوره

    برای مشاوره آموزشی رایگان از شماره های زیر استفاده کنید.

    سوالات متداول کارآموزان دوره آموزش کولر گازی

    از آنجایی که آموزشگاه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای فعالیت میکند، بعد از پایان دوره به کارآموزان مدرک معتبر ارائه میشود تا بتوانند با آن جواز کسب دریافت کنند.

    بله . تمامی کارآموزان که از راه دور آمده و در کلاس ها شرکت می کنند به خوابگاه‌های ارزان قیمت معرفی می شوند تا با خیال راحت دوره آموزشی را پشت سر بگذارند.

    در آموزشگاه برق الکترونیک دوره‌ها بصورت همه روزه برگزار میشود. تنوع ساعت و روز دوره‌ها بگونه ای است که تمام کارآموزان به راحتی میتوانند در دوره ها شرکت کنند.

    دوره آموزش نصب و تعمیر کولر گازی

    مجهزترین مرکز آموزش تعمیرات کولرگازی

    آموزشگاه برق و الکترونیک اولین آموزشگاه فنی و حرفه ای در تهران با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد.

    کارگاه آموزش کامل تعمیرات کولر گازی در آموزشگاه برق و الکترونیک جزو بهترین و مجهزترین کارگاه های آموزشی و جزو اولین ها در تهران می باشد که دارای کلیه ابزار و تجهیزات متناسب با نیازهای بازار کار واقعی است. کلاس ها در آموزشگاه برق و الکترونیک به صورت حضوری برگزار شده و سرفصل های آموزشی کاملا کاربردی و ویژه بازار کار می باشند.

    تدریس در این آموزشگاه بر اساس آموزش عملی و صفر تا صد بنا شده تا حتی کارآموزان کاملا مبتدی که هیچ گونه آشنایی قبلی با شغل های فنی و حرفه ای ندارند بتوانند تمام مطالب را به زبان ساده فرا بگیرند. همچنین پس از دوره یک فایل pdf رایگان شامل آموزش های دوره به کارآموزان تحویل دارده می شود.

    آموزش تعمیرات کولر گازی در تهران

    آموزش پیشرفته، جامع و کامل نصب و تعمیرات کولر گازی در تهران توسط اساتید کاملا مجرب که خود در بازار کار این رشته مشغول فعالیت هستند و کاملا با شرایط واقعی بازار کار آشنایی دارند، صورت می گیرد. کارآموزان  تحت یک دوره عملی و فوق تخصصی، عیب یابی، تست و تشخیص خطا، سرویس، تعمیر و تعویض انواع قطعات کولرهای گازی را فرا می گیرند.

    کارآموزان پس از دوره قادر خواهند بود عیب یابی و تعمیر برندهای مختلف کولر گازی از جمله کولر گازی جنرال، کولر گازی سامسونگ، کولر گازی گری، کولر گازی ال جی و کولر گازی ایران رادیاتور را بر عهده بگیرند.

    دوره آموزش نصب و تعمیر کولر گازی اسپلیت یکی از کاربردی ترین رشته های فنی در بازار کار می باشد. کارآموزان ماهر و حرفه ای سعی می کنند اطلاعات خود را در طول سال به روز نگه دارند. نیروی کار همیشه در این بازار فعال است و کارآموزان و تکنسین ها در زمینه های مربوط به کولر گازی اسپلیت همیشه پروژه های قابل توجهی برای اجرا دارند. اگر می خواهید کار آینده خود را در این بازار رقم بزنید، پیشنهاد می کنیم دوره نصب و تعمیر کولر گازی را انتخاب کنید.

    آموزش نصب و تعمیر کولر گازی اسپلیت

    از ویژگی های این دوره ها می توان به ضمانت یادگیری، پشتیبانی پس از دوره، مدرک معتبر و رسمی تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای ( مدرک بین المللی کولر گازی )، اساتید مجرب و کارگاه های مجهز اشاره کرد. همچنین برای کارآموزانی که از شهرستان به جمع ما می پیوندند هماهنگی های لازم جهت اسکان در خوابگاه صورت خواهد گرفت.

    آموزشگاه برق و الکترونیک اولین آموزشگاه فنی و حرفه ای در تهران با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد.

    کارگاره آموزش تعمیرات کولر گازی در آموزشگاه برق و الکترونیک جزو بهترین و مجهزترین کارگاه های آموزشی و جزو اولین ها در تهران می باشد که دارای کلیه ابزار و تجهیزات متناسب با نیازهای بازار کار واقعی است. کلاس ها در آموزشگاه برق و الکترونیک به صورت حضوری برگزار شده و سرفصل های آموزشی کاملا کاربردی و ویژه بازار کار می باشند.

    تدریس در این آموزشگاه بر اساس آموزش عملی و صفر تا صد بنا شده تا حتی کارآموزان کاملا مبتدی که هیچ گونه آشنایی قبلی با شغل های فنی و حرفه ای ندارند بتوانند تمام مطالب را به زبان ساده فرا بگیرند. همچنین پس از دوره یک فایل pdf رایگان شامل آموزش های دوره به کارآموزان تحویل دارده می شود.

    آموزش پیشرفته، جامع و کامل نصب و تعمیرات کولر گازی توسط اساتید کاملا مجرب که خود در بازار کار این رشته مشغول فعالیت هستند و کاملا با شرایط واقعی بازار کار آشنایی دارند، صورت می گیرد. کارآموزان  تحت یک دوره عملی و فوق تخصصی، عیب یابی، تست و تشخیص خطا، سرویس، تعمیر و تعویض انواع قطعات کولرهای گازی را فرا می گیرند.

    کارآموزان پس از دوره قادر خواهند بود انواع مختلف برندهای کولر گازی از جمله کولر گازی جنرال، کولر گازی سامسونگ، کولر گازی گری، کولر گازی ال جی و کولر گازی ایران رادیاتور را عیب یابی و تعمیر کنند.

    تعمیرکار یا سرویسکار کولر گازی کیست؟

    کولرهای گازی به دلیل مزایایی که نسبت به کولرهای آبی دارند به تدریج جای آنها را در بازار کار گرفته اند. اولا کولرهای گازی آپشن های زیادی دارند و علاوه بر اینکه دمای اتاق را با سرعت و کیفیت بیشتری تغییر می دهند، وزش باد قابل کنترل تری را از لحاظ دما، جهت وزش باد و شدت باد به کاربر ارائه می دهند.

    این در حالی است که کولرهای آبی صرفی دو حالت کند و تند دارند و کاربر کنترل زیادی روی دمای اتاق ندارد. از طرفی یونیت داخلی کولرهای گازی یا همان اسپیلت ها زیبایی خاصی را به محیط خانه می بخشند که مورد پسند خانم های خانه دار است. به همین دلایل در سال های پیش استفاده از کولرهای گازی رشد زیادی داشته و امروزه در بسیاری از ادارات و برخی منازل از کولرهای گازی برای خنک کردن استفاده می شود.

    میزان درآمد یک تعمیرکار کولر گازی

    این استفاده زیاد باعث شده بازار کار این رشته نیز بسیار فعال باشد. یک تعمیرکار یا سرویسکار کولر گازی فردی است که بتواند کولرهای گازی را به طور دقیق عیب یابی و در صورت وجود مشکل، قطعات معیوب را تعمیر یا تعویض نماید.

    وضعیت بازار کار شغل نصب و تعمیرات کولر گازی

    بازار کار شغل نصب و تعمیرات کولر گازی تا حد زیادی به میزان و گستردگی استفاده از این دستگاه دارد. همانطور که می دانید و اشاره کردیم کولرهای گازی به طور عمده مورد استفاده قرار می گیرند. این کولرهای گازی بعد از مدتی کار و فرسودگی قطعات و یا به دلیل استفاده ناصحیح از آن ها دچار مشکل می شوند و به همین دلیل نیاز به تعمیر یا سرویس خواهند داشت. بازار کار کولرهای گازی وضعیت مناسبی دارد و به دلیل رواج رو به رشد استفاده از این کولرهای گازی بهتر از این نیز خواهد شد. این را نیز در نظر بگیرید که کولرهای گازی نسل جدید، علاوه بر سرمایش، گرمایش خانه را نیز در زمستان تامین می کنند و همین امر نیاز به تعمیر و سرویس آنها را افزایش می دهد.

    میزان درآمد یک تعمیرکار کولر گازی

    میزان درآمد در هر شغلی علاوه بر وضعیت بازار کار به عوامل فردی مختلفی نیز بستگی دارد. فرض کنید دو شخص متفاوت هر دو همزمان باهم در دوره آموزش نصب و تعمیر کولر گازی شرکت می کنند و حرفه خود را به این طریق آغاز می کنند. حال فرض کنید 5 سال دیگر به سراغ این دو فرد می روید و میزان درآمد آنها را اندازه می گیرید. آیا میزان درآمد آنها یکسان است؟ خیر، اینطور نیست. میزان درآمد هر فردی به میزان تجربه، به روز بودن، ساعات کاری و تلاش فردی، تنوع خدمات قابل ارائه و عوامل دیگر بستگی دارد. اما در مجموع می توان گفت به دلیل بازار کار خوب نصب و تعمیرات کولر گازی، درآمد تکنسین های این بخش از صنعت کاملا رضایت بخش و قابل قبول است.

    چگونه یک تعمیرکار کولر گازی شویم؟

    چگونه یک تعمیرکار کولر گازی شویم؟ - آموزشگاه برق و الکترونیک
    چگونه یک تعمیرکار کولر گازی شویم؟ – آموزشگاه برق و الکترونیک

    رسیدن به هر هدفی نیاز به پیمودن راه درست و اصولی دارد. اگر راه را اشتباه بروید نه تنها دیرتر به مقصد می رسید، بلکه ممکن است به طور کل شانس رسیدن به هدف خود را از دست بدهید. بهترین راه برای شروع این حرفه و ورود به بازار کار نصب و تعمیرات کولر گازی آموزش اصولی است. اگر به شکل اصولی آموزش ببینید قادر خواهید بود نصب و تعمیرات انواع کولرهای گازی در برندهای مختلف را به شکل اصولی انجام داده و وارد بازار کار پر سود این حرفه شوید. توصیه ما به شما شرکت در دوره آموزش تعمیرات کولر گازی در آموزشگاه برق و الکترونیک می باشد. زیرا این دوره می تواند مسیر شما برای رسیدن به هدف و تبدیل شدن به یک متخصص کارکشته را نصف می کند.

    دوره آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی مناسب چه کسانی است؟

    دوره آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی برای افرادی مناسب است که قصد دارند به شکل جدی و به عنوان یک شغل تخصصی به آن نگاه کنند و این حرفه را برای همیشه در زندگی ادامه دهند. این دوره تمام مطالب را از صفر تا صد به صورت عملی به کارآموزان آموزش می دهد و ادامه راه را برای آنها ساده می کند. بنابراین شما می توانید با شرکت در دوره های ویژه بازار کار در آموزشگاه برق و الکترونیک به راحتی وارد بازار کار شوید. همچنین اگر قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید، شرکت در این دوره و دریافت مدرک قابل ترجمه و بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای می تواند کمک زیادی به شما در این جهت داشته باشد.  

    چرا دوره آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی آموزشگاه برق و الکترونیک؟

    شرکت در دوره آموزش تعمیرات کولر گازی در آموزشگاه برق و الکترونیک مزایای بسیاری دارد. ویژگی های خاص این دوره تمام نگرانی های کارآموزان را در نظر گرفته و ضمانت می دهد که کارآموزان تمام مطالب دوره را به خوبی فرا گرفته و بعد از دوره وارد بازار کار شوند.

    کلاس ها در آموزشگاه برق و الکترونیک در کارگاه کاملا مجهز برگزار می شود. کار آموزان در این کارگاه ها تمام تجهیزات مورد نیاز خود برای عیب یابی و تعمیر قطعات مختلف کولر های گازی را در اختیار دارند و زیر نظر اساتید مهارت های مختلف را تمرین می کنند.

    چرا دوره آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی آموزشگاه برق و الکترونیک؟

    اساتید آموزش تعمیر کولر گازی آموزشگاه برق و الکترونیک

    همگی از اساتید نام آشنا و با سابقه در بازار کار نصب و تعمیرات کولر گازی می باشند. این اساتید سال هاست در بازار کار نصب و تعمیرات کولر گازی مشغول فعالیت هستند و با چالش ها و شرایط واقعی بازار کار آشنایی کامل دارند و می توانند اطلاعات بروز خود را به کارآموزان منتقل کنند.

    آموزش ها در آموزشگاه برق و الکترونیک کاملا عملی می باشد. سرفصل ها طوری طراحی شده اند که کاملا ویژه بازار کار واقعی می باشند. کارآموزان با دستان خود با ابزار و تجهیزات در کارگاه کار می کنند. دوره آموزش تعمیرات کولر گازی در آموزشگاه برق و الکترونیک یک دوره کاملا عملی و کاربردی می باشد.

    ضمن اینکه برای کارآموزان پشتیبانی در نظر گرفته شده است. اگر بعد از دوره و هنگام انجام نصب و تعمیرات به مشکل یا سوالی برخورد کنید، اساتید آموزشگاه به صورت آنلاین و لحظه ای شما را راهنمایی می کنند. این فرآیند تا زمانی که شما تجربه کامل بدست آورید ادامه دارد. به علاوه آموزشگاه برق و الکترونیک برای کارآموزان شهرستانی همانگی اسکان در خوابگاه های نزدیک آموزشگاه را انجام می دهد.

    دوره های دارای تخفیف ویژه:

    آموزش نصب کولر گازی ، آموزش تعمیرات ساعت و… را شامل می‌شود.

    کلیدواژه ها : آموزش تعمیر کمپرسور کولر گازی ، آموزش تعمیر موتور کولر گازی ، اموزش تعمیرات کولر گازی اسپلیت ، آموزش تعمیرات کولر گازی فنی حرفه ای ، مرکز آموزش تعمیرات کولر گازی ، اموزش کامل تعمیرات کولر گازی ، کلاس آموزش تعمیر کولر گازی ، آموزش کامل تعمیر کولر گازی ، دوره آموزش تعمیرات کولر گازی اسپلیت ، آموزش تعمیرات کولر گازی تهران ، دوره آموزشی نصب و تعمیر کولر گازی ، آموزش تخصصی نصب و تعمیر کولر گازی ، آموزش کولر گازی  ، آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی و اسپلیت ، آموزش نصب تعمیر کولر گازی پکیج اسپیلت ، کلاس آموزش نصب و تعمیر کولر گازی ، آموزش تخصصی نصب و تعمیر کولر گازی ، مدرک بین المللی کولر گازی .

    آموزشگاه برق و الکترونیک
    جدیدترین مقالات آموزش کولر گازی

    25 پاسخ

    1. سلام با مدرک دوره میشه مغازه زد؟ شرکت تو دوره مدرک فنی لازم داره حتما؟

    2. با سلام
      آموزشگاه برق و الکترونیک زیر نظر سازمان فنی حرفه ای فعالیت میکنه و مدرکی که ما ارائه میدیم دارای تایید سازمان و شرکتهای دیگه هستش.
      شما با مدرک آموزش کولر گازی ما براحتی میتونین جواز کسب دریافت کنین و یک مغازه باز کنین.

    3. با سلام
      این وبسایت ماهیت آموزشی داره و کار خدماتی انجام نمیده.

    4. سلام من خودم تو یه مغازه نصب و تعمیر کولر گازی کار می کنم میخواستم ببینم اگه کلاس نیام می تونم ثبت نام کنم فقط واسه مدرک؟ فقط مدرکشو لازم دارم

    5. با سلام
      شما لطفا با همکاران من تماس بگیرید. درصورتیکه شما واقعا به مطالب مسلط باشید، همکاران من شمارو برای آزمون معرفی میکنند تا بتونید با قبولی در آزمون مدرک خودتون رو دریافت کنید.

    6. من میخوام بعد از این دوره اموزش نصب و تعمیرات کولر گازی مغازه بزنم سوالم اینه که کلاسها اینقدر خوب و مفید و عملی هست که بتونم از پس کارهای مشتری ها بر بیام؟

    7. با سلام، از آنجا که کلاسها بطور کارگاهی و عملی برگزار میگردد لذا کاملا نسبت به موضوع مسلط خواهید شد و از این بابت هیچگونه نگرانی نداشته باشید.
      موفق باشید

    8. سلام حاجی زاده هستم درباره اموزش کامل تعمیرات کولر گازی آیا سرویسکاری پنل کولر گازی رو کاملا توضیح میدید؟

    9. با سلام، بله در دوره آموزش کامل تعمیر کولر گازی این آموزشگاه تمامی موضوعات مربوطه از جمله سرویسکاری پنل کولر گازی هم توضیحات کافی داده میگردد.
      موفق باشید

    10. از بابت اطلاعاتی خوبی که به امثال بنده می دهید سپاسگزارم ببخشید برای ما که در استان کرمان هستیم در رشته آموزش تعمیر برد کولر گازی کلاس انلاین هم دارید؟ که با این کلاسها و فیلم ویدئویی بتونیم یاد بگیریم؟

    11. سلام، فرضا من دوره آموزش نصب و تعمیر کولر گازی را دیدم بعد برای تعمیر کولر وارد خونه مشتری شدم و اخرش نتونم درستش کنم برای این داستان باید چه کنیم؟

    12. با سلام، با توجه به اینکه در کلاس آموزش نصب و تعمیر کولر گازی همه مطالب بصورت عملی گفته میشود لذا از تمامی مشکلات و عیوب آن اگاه میشوید و راه های رفع آنها را هم یاد خواهید گرفت و در کل بر موضوع مسلط خواهید شد اگر هم نسبت به مسئله ای ایراد داشتید میتوانید با استاد مربوطه ارتباط برقرار کرده و پاسخ استاد را دریافت نمایید. در ضمن پشتیبانی مادام العمر و همیشگی هم میشوید و در صورت مواجهه با مشکل خاص میتوانید با استاد در میان گذاشته و آن را مرتفع نمایید.
      موفق باشید

    13. با سلام، بدون شک شرکت حضوری در دوره آموزشی نصب و تعمیر کولر گازی بسیار بهتر و مفیدتر خواهد بود نسبت به حالت آنلاین. چون در کارگاه کاراموز عملا با نحوه مراحل و روند نصب و تعمیر اشنا شده و به اصطلاح خود دست به آچار میشود لذا تسلط خوبی پیدا می نماید.
      موفق باشید

    14. سپاس از پاسخگویی شما
      سوال داشتم : چون من اطلاعاتی درباره کولر گازی پکیج اسپیلت دارم میخواستم ببینم موضوع روش صحیح جوشکاری نقره هم جزء برنامه اموزش هست؟

    15. با سلام، در دوره آموزشی نصب و تعمیر کولر گازی نحوه صحیح جوشکاری نقره در آموزش نصب و تعمیر کولر گازی آموزش داده خواهد شد.
      موفق باشید

    16. سپاس از اینکه وقت میزارید و سوالاتی که امثال من در سایت پرسیده میشه رو میخونید و جواب میدید. کاش بعضی ها یاد بگیرن.
      سربلند باشید همیشه

    17. یکی از چیزهایی که در آموزش کولر گازی مهم هست و یک نصاب و تعمیر کار کولر گازی بلد باشه جوشکاری لوله های مسی می باشد تو این دوره این بخش هم وجود داره؟

    18. با سلام، همینطور که اشاره کردید بلد بودن جوشکاری لوله های مسی لازمه یک نصاب و تعمیرکار کولر گازی است لذا در دوره آموزشی نصب و تعمیر کولر گازی به این بحث پرداخته میگردد.
      موفق باشید

    19. اموزش کولر گازی که میدید از این کولرهای ایستاده هم جزو اون هست؟ منظورم کولرهایی که تو پشت بام ساختمانهای بزرگه

    20. با سلام، در خصوص سوالتون درباره دوره آموزش کولر گازی عرض شود که این دوره مربوط به کولرهای دیواری است بعبارت دیگر شامل سیستم های سرمایشی صنعتی نمیشود.
      موفق باشید

    21. درود و عرض احترام- برای شرکت در دوره آموزش کولر گازی نباید پیشنیازی بگذرونیم؟ منظورم این هست که نباید اول یه دوره ای رو بگذرونیم بعد تو این دوره شرکت کنیم؟

    22. با سلام، برای ثبت نام و شرکت در کلاس آموزش تعمیر کولر گازی نیازی به گذراندن دوره خاصی نیست.
      موفق باشید

    23. سلام علیکم
      عرض ادب و احترام ،مباحث آموزش کولر گازی بسیار خوب در کلاسها گنجانده شده وقتی موارد عملی در کنار مباحث تئوری قرار داده میگیره آموزش بسیار نتیجه بخش میشه و اینکه در آخرین روز کلاس مدرک آماده میشه و تحویل میدهند هم برای بچه ها عالیه. دمتون گرم

    24. با سلام، خیلی ممنون و سپاسگزاریم
      آرزوی موفقیت داریم برای شما

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *